Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Labels

Recent Posts With Thumbnails v3

Recent Posts With Thumbnails v3

Recent Posts With Thumbnails v3

Recent Posts With Thumbnails v3

Recent Posts With Thumbnails v3


I made this widget at MyFlashFetish.com.

28 February 2011

Kemenangan Pro-M Bukan Untuk Dibanggakan, Amanah Berat Menanti

Assalamualaikum & salam mahasiswa,

ALLAHUAKBAR! ALLAHUAKBAR! ALLAHUAKBAR!

Seinfiniti keyukuran diucapkan kepada Allah serta selawat dan salam ke atas junjungan Rasulullah S.A.W, kemenangan besar bagi Pro-Mahasiswa (WUFI) UIAM dalam pilihanraya kampus (PRK) adalah satu kemenangan yang bersandarkan kepada kuasa yang Maha Esa, bukan pada makhluknya.

Pihak Pro-M (WUFI) dengan penuh kedhaifan ini mengucapkan jutaan terima kasih kepada seluruh warga kampus khususnya mahasiswa UIAM yang masih lagi memberi kepercayaan kepada kepimpinan Pro-Mahasiswa untuk meneruskan legasi kepimpinan yang berdasarkan Al-Quran dan As-Sunnah.

Sepanjang tempoh kepimpinan Pro-M yang bertemakan We Unite For Islam, tidak dapat disangkal lagi pelbagai kesusahan dan kepedihan yang dihadapi oleh pejuang-pejuang Pro-M seperti kejian, hinaan dan fitnah daripada pihak yang tidak berpuas hati dengan pembawaan pimpinan-pimpinan yang dihantar termasuklah mereka yang baru sahaja memenangi kerusi pertandingan.

Namun demikian, kesusahan sebegitu tidaklah sehebat ranjau duri yang dilalui oleh pemimpin agung Rasulullah S.A.W. Pro-Mahasiswa (WUFI) bertekad akan meneruskan perjuangan ini selagi tidak berlanggar dengan prinsip yang digariskan Islam dalam memastikan kampus UIAM berada dalam keadaan yang sejahtera dan diberkati.

Kemenangan dalam PRK kali ini bukanlah untuk dibanggakan, dengan kemenangan ini maka bertambah beratlah amanah dan tanggungjawab yang perlu dibawa oleh kempimpinan MPP UIAM. Pimpinan MPP tidak mampu menggerakkan kerja dengan kadar mereka juga mahasiswa yang mempunyai amanah lain, sokongan dan bantuan seluruh mahasiswa UIAM amatlah penting dalam mencapai matlamat yang dicanangkan.

Justeru, Pro-Mahasiswa (WUFI) UIAM ingin mengajak dan menyeru kepada seluruh warga kampus untuk kita bersama-sama berkerah tenaga dalam mengisi kemenangan yang telah diberikan oleh Allah ini. Sesungguhnya kemenangan ini adalah satu ujian besar yang diberikan oleh Allah kepada hamba-hambanya yang beriman.

DARI MAHASISWA UNTUK MAHASISWA

0 comments: