Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Labels

Recent Posts With Thumbnails v3

Recent Posts With Thumbnails v3

Recent Posts With Thumbnails v3

Recent Posts With Thumbnails v3

Recent Posts With Thumbnails v3


I made this widget at MyFlashFetish.com.

21 January 2010

Pro-M Menang Di UIAM

Assalamualaikum & salam mahasiswa ,

Alhamdulillah , seinfiniti kesyukuran dipanjatkan ke hadhrat Ilahi apabila calon-calon Pro-Mahasiswa UIAM menang besar pada pilihanraya kampus sesi 2009/2010 ini . Dengan kemenangan majoriti , semoga calon-calon yang menang dapat meneruskan kepimpinan mahasiswa yang lebih baik berbanding sesi-sesi yang lepas .

Walaupun pihak yang tidak menyukai perjuangan mahasiswa ini banyak membuat propaganda yang bermacam-macam , namun kemenagan tetap berpihak kepada Pro-Mahasiswa .

Tahniah dan takziah diucapkan kepada semua calon yang memenangi kerusi-kerusi pada pilihanraya kampus pada sesi ini . Semoga SRC kali ini lebih menjaga kebajikan mahasiswa dan menjadi suara mahasiswa untuk dibawa ke peringkat kampus dan juga nasional .

DARI MAHASISWA UNTUK MAHASISWA

4 comments:

Bro. Panda said...

Betul ke pro M menang?
Cube pastikan calon kamu semua..
jgan masih dibuai mimpi

student uia said...

Aii..calon sendiri pun dah xkenal ke..xkan calon bebas pun korang cakap calon korang..kerja nak menipu jer xhbs2..

alumni said...

menang besar??setakat dapat majoriti 2 kerusi menang besar ker?merepek2..sedarlah sikit.sudah2 lah menipu.hentam org sana sini.fed up aku.dari dulu sampai skrg xbrbh..

Anonymous said...

bukan 2 kerusi,di uia kuantan semua meng kecuali 2 kerusi,gombak 6 kerusi kuantan 8