Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Labels

Recent Posts With Thumbnails v3

Recent Posts With Thumbnails v3

Recent Posts With Thumbnails v3

Recent Posts With Thumbnails v3

Recent Posts With Thumbnails v3


I made this widget at MyFlashFetish.com.

08 April 2010

Pendirian Pro-M UIAM Terhadap Isu Apco

Assalamualaikum & salam mahasiswa ,

Pro-Mahasiswa UIAM ingin membuat penegasan dalam isu Apco bahawa pihak mahasiswa tidak akan bertolak ansur dengan hal-hal yang berkaitan dengan Zionis . Beberapa ahli parlimen hari ini mendedahkan satu demi satu perihal kerajaan Malaysia yang dikuasai Barisan Nasional bersekongkol dengan Zionis-Israel melalui firma perunding komunikasi Apco Worldwide .

Mahasiswa melihat hal ini semakin serius apabila terdapat dedahan yang dikeluarkan oleh Dato' Seri Anwar Ibrahim bahawa wujudnya perisik Israel dalam Polis DiRaja Malaysia (PDRM) . Demi menutup isu Apco , PM menggunakan 'One Malaysia' yang diciplak daripada 'One Israel' supaya rakyat tidak dapat mengesan apa yang berlaku di sebaliknya .

Kerajaan Malaysia tidak mengadakan sebarang hubungan diplomatik dengan Israel , namun menggunakan Apco yang dinaungi Israel sebagai perunding komunikasi negara . Hal ini tidak sepatutnya berlaku .

Pihak mahasiswa menyokong pihak yang ingin bersama-sama menentang dalang-dalang kemasukan Zionis-Israel ke Malaysia . Justeru , Pro-Mahasiswa sekali lagi ingin menegaskan bahawa kewujudan Apco Worldwide di Malaysia sangat tidak dipersetujui dan mahasiswa Malaysia bersedia menunjukkan protes terhadap sesiapa sahaja yang bersubahat dengan Israel termasuk kerajaan Malaysia .

Mahasiswa Pencetus

DARI MAHASISWA UNTUK MAHASISWA