Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Labels

Recent Posts With Thumbnails v3

Recent Posts With Thumbnails v3

Recent Posts With Thumbnails v3

Recent Posts With Thumbnails v3

Recent Posts With Thumbnails v3


I made this widget at MyFlashFetish.com.

15 January 2010

KAED Dan AIKOL Menang Tanpa Bertanding

Assalamualaikum & salam mahasiswa ,

Walaupun sesi penamaan calon semalam tidaklah dirasai oleh masyarakat kampus UIAM dan kumpulan-kumpulan mahasiswa yang turun ke sesi tersebut , namun ia tetap berjalan dengan lancar .

Tahniah kepada calon KAED dan AIKOL yang telah menang tanpa bertanding . Saudara Muhammad Faris Bin Ismail dan saudari Atikah Mohd Nissfu telah berjaya menjadi wakil mahasiswa di Kuliyyah of Architecture & Environmental Design (KAED) tanpa perlu bertanding .

Manakala di Ahmad Ibrahim Kuliyyah of Law (AIKOL) telah diwakili oleh saudari Izyan Hazwani dan saudara Ahmad Shauqi apabila yang pada mulanya tersenarai beberapa calon tetapi menarik diri pada sesi penamaan calon semalam .

Kehangatan PRK pada tahun ini sedikit kurang dengan kemenangan calon-calon di kedua-dua kuliah ini , namun tahniah diucapkan .

Perebutan kerusi di Kuliyyah of Islamic Revealed Knowledge & Human Sciences dan Kuliyyah of Economics & Management Sciences mungkin menjadi tumpuan banyak pihak kerana calon-calon yang bertanding mempunyai pengikut tersendiri .

Nama-nama calon yang bertanding dan laporan akan menyusul .

DARI MAHASISWA UNTUK MAHASISWA

0 comments: