Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Labels

Recent Posts With Thumbnails v3

Recent Posts With Thumbnails v3

Recent Posts With Thumbnails v3

Recent Posts With Thumbnails v3

Recent Posts With Thumbnails v3


I made this widget at MyFlashFetish.com.

08 November 2009

Pelajar UIAM Diminta Berhati-hati

Assalamualaikum & salam mahasiswa ,

Dalam tempoh final exam semester ini , pelajar-pelajar sangat sibuk mengulangkaji pelajaran untuk menghadapi kertas-kertas peperiksaan , kesempatan ini digunakan sebaik-baiknya oleh pencuri UIAM untuk mendapat habuan mereka . Dalam tempoh yang singkat ini , sudah terlalu banyak kes kecurian yang berlaku di mahallah-mahallah .

Kecurian laptop sudah menjadi kebiasaan sebelum ini , masjid SHAS juga menjadi sasaran . Namun kegiatan ini sangat aktif apabila menjelangnya cuti semester . Perkara ini sangat diharapkan supaya pihak keselamatan mengambil serius dan mempertingkatkan kawalan . Jika dilihat , kawasan mahallah sangat bebas untuk dimasuki sesiapa sahaja kerana pihak keselamatan tidak pernah kelihatan bertugas di mahallah khususnya mahallah lelaki .

Kepada semua pelajar UIAM , dalam fatrah final exam ini , diharap jangan terlalu leka untuk menjaga keselamatan diri dan barang berharga khususnya laptop . Bukan sahaja mahallah lelaki , mahallah perempuan pun semakin menjadi-jadi . Jika ada kecurian yang berlaku , laporkanlah segera di pejabat mahallah masing-masing atau pihak yang betanggungjawab .

Harap maklum , wallahu'lam .

PRO-M FOR ALL

0 comments: