Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Labels

Recent Posts With Thumbnails v3

Recent Posts With Thumbnails v3

Recent Posts With Thumbnails v3

Recent Posts With Thumbnails v3

Recent Posts With Thumbnails v3


I made this widget at MyFlashFetish.com.

13 October 2010

Mahasiswa Tolak Homoseksual, Batalkan Konsert Adam

Assalamualaikum & salam mahasiswa,



Ketamadun Islam dan peradaban Melayu di Malaysia telah cuba dimusnahkan oleh satu pihak yang sangat berkuasa iaitu Kerajaan Malaysia sendiri. Hal ini demikian kerana kelulusan yang diberikan untuk penagnjuran konsert Adam Lambert, penyanyi barat yang menjadi simbol homoseksual atau gay.

Pihak Pro-Mahasiswa UIAM sangat terkejut dengan keputusan pihak kerajaan yang sebegitu rupa. Mahasiswa UIAM khususnya melihat tindakan kerajaan ini sangat tidak relevan dengan budaya Islam dan peradaban Melayu di Malaysia yang meletakkan agama Islam sebagai agama persekutuan dalam Perlembagaan Malaysia.

Kemasukan Adam Lambert, artis kontroversi seluruh dunia ini seolah-olah Malaysia meraikan dan menerima budaya songsang homoseksual. Bahkan beberapa media ternama di barat telah menyenaraihitamkan artis tersebut daripada dipromosi di media mereka kerana budaya songsang tersbut. Namun kerajaan Malaysia telah mengambil tindakan berani untuk menjatuhkan maruah Malaysia di persada dunia.

Pada petang tadi juga, Gabungan Mahasiswa Islam Se-Malaysia telah menghantar memorandum bantahan supaya konsert ini dibatalkan kepada PUSPAL. PUSPAL yang juga terdiri daripada beberapa wakil kerajaan seperti JAKIM meluluskan konsert tersebut.

Justeru, pihak mahasiswa khususnya mahasiswa UIAM dengan sekeras-kerasnya menolak tanpa kompromi tindakan kerajaan ini. Diharap pihak yang sebaik-baiknya untuk bersuara dalam hal ini seperti JAKIM, mufti-mufti, tokoh-tokoh ilmuan Islam Malaysia, ahli-ahli akademik dan sebagainya dapat memainkan peranan yang diamanahkan.

MAHASISWA BENCI HOMOSEKSUAL!!!

DARI MAHASISWA UNTK MAHASISWA

1 comments:

tolak maksiat said...

Jangan jolok sarang tebuan..PRU dah x lama lagi wahai golongan yang cintakan maksiat